دو مخترع یک آزمایش ناموفق را به محصولی قابل مقاومت و قابل مقاومت تبدیل کردند که انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرد
هنگامی که هوارد فیلدینگ بسیار جوان با احتیاط اختراع غیرمعمول پدرش را مهد کرد ، تصوری از این که اقدام بعدی او او را به عنوان یک روند گرایش تبدیل کند ، نداشت. در دستان او یک ورق پلاستیکی بود که برآمدگی های آن مملو از هوا بود. همانطور که فیلم احساسی خنده دار را انگشت می زد ، نمی توانست در برابر وسوسه مقاومت کند: او شروع به بیرون آمدن حباب ها کرد - درست مثل بقیه کشورهای جهان از آن زمان به بعد.
و بنابراین فیلدینگ ، که در آن زمان حدود 5 سال داشت ، اولین شخصی بود که برای سرگرمی - Bubble Wrap را پاپ کرد. این اختراع انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرد و دوره تجارت الکترونیکی را ممکن ساخت و از میلیاردها محصول حمل شده در سراسر جهان سالانه محافظت می کند.
فیلدینگ می گوید: "من به یاد می آورم که به چیزها نگاه می کردم و غریزه من فشار دادن آنها بود." "من می گویم من اولین کسی هستم که Bubble Wrap را پاپ می کنم ، اما مطمئن هستم که این درست نیست. افراد بزرگسال در شرکت پدر من احتمالاً برای اطمینان از کیفیت این کار را انجام داده اند. اما من احتمالاً اولین بچه بودم. "
او با خنده اضافه می کند ، "آنها واقعا سرگرم کننده بودند. حبابها در آن زمان بسیار بزرگتر بودند ، بنابراین آنها صدای بلندی ایجاد کردند. "
پدر فیلدینگ ، آلفرد ، با شریک تجاری خود مارک شاوانس ، شیمی دان سوئیسی ، مخترع Bubble Wrap بود. آنها در سال 1957 سعی در ایجاد یک کاغذ دیواری با بافت مناسب برای نسل رو به رشد بیت داشتند. آنها دو قطعه پرده دوش پلاستیکی را از طریق دستگاه آب بندی حرارت قرار داده اند اما در ابتدا از نتایج ناامید شدند: یک ورق فیلم با حباب های هوا به دام افتاده.
با این حال ، مخترعین شکست خود را کاملاً رد نکردند. به آنها اولین امتیاز ثبت اختراع برای فرآیند و تجهیزات مواد برجسته و لمینیت اعطا شد و سپس به فکر استفاده افتادند: در واقع بیش از 400. یکی - عایق گلخانه - آن را از صفحه نقاشی بیرون کشید ، اما در نهایت به اندازه کاغذ دیواری با بافت موفقیت آمیز بود. این محصول در واقع در گلخانه ها آزمایش شد ، اما بی اثر بود.