کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مسافران غالباً از ما می پرسند که آیا نایلون یا پلی استر پارچه بهتری برای کوله پشتی است؟

مردم به اشتباه تصور می کنند که نایلون سخت و بادوام است در حالی که پلی استر ارزان و بی کیفیت است. هر دو فرض اشتباه است.

پاسخ کوتاه - اما رضایت بخش - این است که هر دو پارچه کاملاً مناسب کوله های مسافرتی هستند. ما از هر دو استفاده می کنیم.

حقیقت این است که نایلون و پلی استر شباهت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. هر دو سبک تر ، محکم تر و بادوام تر از پارچه های سنتی مانند پنبه یا چرم هستند.

عوامل دیگر مانند وزن پارچه ، کیفیت ، پایداری یا ظاهر و احساس تعیین می کنند که کدام پارچه برای شما مناسب است.

بیایید شباهت ها و تفاوت های بین نایلون و پلی استر را عمیق تر بررسی کنیم.

نایلون و پلی استر چگونه ساخته می شوند

پلی استر و نایلون هر دو ترکیبات پلاستیکی حاصل از نفت هستند. محققان دوپونت هر دو را در دهه 1930 کشف کردند.

هر دو پارچه نسبت به مواد طبیعی که معمولاً جایگزین می شوند ، هر دو استحکام ، سبک و مقاوم تری دارند.

پلاستیک های پلی استر و نایلون به روش های مشابه پارچه ساخته می شوند. هر دو به صورت گلوله های کوچک در اندازه و رنگ برنج سفید نپخته شروع می شوند. کارخانه های تولید پارچه گلوله ها را کشیده و بهم متصل می کنند و رشته های طولانی فیبر تشکیل می دهند. الیاف برای ساختن نخ ترکیب می شوند. سپس نخ را بافته یا به صورت رول های بزرگ پارچه گره می زنیم. در حالی که جزئیات تولید کمی متفاوت است ، روند کار برای هر دو پلیمر مشابه است.

چگونه نایلون و پلی استر و مشابه آن

پلی استر و نایلون شباهت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند.

هر دو پارچه عبارتند از:

  • مراقبت از آن آسان است
  • مقاوم در برابر چروک
  • مقاوم در برابر کپک ، کپک و لک

عملکرد معاملات تجاری

با توجه به تمام شباهت ها ، مزایای هر پارچه چیست؟

نقاط قوت نایلون

نایلون نرم تر از پلی استر است. با وجود این نرمی ، نایلون معمولاً از براقتر از پلی استر ظاهر می شود.

نایلون کشش بیشتری نسبت به پلی استر دارد که بسته به مورد استفاده شما می تواند یک مزیت یا یک ضرر باشد. ما در بخش بعدی در مورد چگونگی واکنش هر پارچه به آب این موضوع را به طور عمیق تر بیان خواهیم کرد.

در آخر اینکه ، نسبت مقاومت به وزن نایلون نسبت به پلی استر بالاتر است ، به این معنی که کیسه نایلون اغلب می تواند از یک پلی استر قوی تر باشد بدون اینکه سنگین تر باشد. با این حال ، نایلون همیشه "قوی تر" از پلی استر نیست.

نقاط قوت پلی استر

پلی استر دارای یک نخ ریزتر است ، بنابراین می توان آن را با تعداد نخ بیشتر بدون افزایش ضخامت پارچه بافته شده که می تواند تا حدی نسبت مقاومت به وزن پایین را جبران کند.

همچنین پلی استر نسبت به نایلون مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد. یک کوله پشتی پلی استر کمتر قرص می خورد ، بنابراین طولانی تر از کیسه نایلون معادل آن ظاهر می شود. لایه برداری می تواند باعث نازک شدن نایلون در لبه های آن شود که می تواند مقاومت درزهای محل اتصال پارچه به هم را کاهش دهد.

سرانجام ، پلی استر بیشتر پذیرای رنگهای رنگی است. پلی استر هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه UV خورشید ، رنگ را بهتر نگه می دارد و کمتر از نایلون محو می شود. اگر کیسه ای با رنگ روشن یا طرح دار می خواهید ، بهترین گزینه پلی استر است.

 

محصولات پیشنهادی:

مقایسه انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف

انواع ظروف یکبار مصرف

 

واکنش به آب

نایلون آب را جذب می کند

نایلون آب را جذب می کند و می تواند تا 3.5٪ کشیده شود .

برای مقابله با این مشکل ، نایلون ها به طور معمول دارای پوشش مقاوم در برابر دفع آب (DWR) در قسمت پشتی پارچه هستند. پوشش DWR مانع از خیس شدن آب از طریق کیسه می شود ، اما پارچه هنوز هم می تواند آب را جذب کند. وقتی این اتفاق می افتد ، کوله پشتی شما می تواند کشیده شود و احساس سنگینی کند.

پوشش های DWR ، لمینیت و سایر اقدامات ضد آب می توانند بر این موارد در نایلون غلبه کنند. به عنوان مثال ، پارچه های پارچه پارچه ضد آب VX ما دارای ساختار پشتیبانی داخلی برای جلوگیری از کشش هستند. غشای ضد آب موجود در پارچه مانع از خیس شدن آب از طریق کیسه می شود. پوشش های DWR در لایه های جلو و عقب مانع از خیس شدن آب الیاف دو طرف می شوند.

پلی استر آب را دفع می کند

برخلاف نایلون ، پلی استر آب گریز است: آب را دفع می کند.

به همین دلیل ، کیسه های پلی استر هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت مانند یک کوله پشتی نایلونی ، سنگین تر یا کشیده نمی شوند.

کوله پشتی پلی استر نیز سریعتر از نایلون خشک خواهد شد زیرا آب کمتری جذب می کند.

واکنش پذیری به آب فقط مسئله باران نیست. نایلون همچنین می تواند در مناطق مرطوب مانند جنوب شرقی آسیا گسترش یابد و در مناطق خشک و بیابانی منقبض شود.

قابلیت بازیافت

نایلون بازیافتی

بازیافت نایلون نسبت به پلی استر سخت تر است. بازیافت نایلون گران است و منابع زیادی را صرف می کند. پارچه های نایلونی بازیافتی تا همین اواخر نادر بودند.

نایلون بازیافتی معمولاً از مواد بازیافتی قبل از مصرف کننده ساخته می شود. منظور از پیش مصرف کننده این است که نایلون های بازیافتی از زباله های کارخانه ساخته می شوند نه از سطل زباله ای که در سطل بازیافت قرار می دهید.

پلی استر بازیافتی

بازیافت پلی استر آسان و کارآمد است. پلی استر بازیافت شده را می توان از مواد بازیافتی پس از مصرف مصرف کننده مانند بطری های آب تهیه کرد. در نتیجه ، زیرساختی قوی برای تبدیل سطل زباله به پارچه هایی با کیفیت بالا ، با کیفیت بالا برای کیف ، کفش و لباس وجود دارد. پلی استر بازیافتی هنوز در همه جا وجود ندارد اما در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای شرکت های پوشاک و کیف است که می خواهند ردپای محیطی خود را کاهش دهند.

استفاده از پلی استرهای بازیافتی به ما کمک می کند تا وابستگی خود را به نفت خام کاهش دهیم ، سطل زباله را در محل های دفن زباله کاهش دهیم و انتشار سمی ایجاد شده توسط فرآیند دفع زباله را کاهش دهیم.

Tortuga به عنوان یک مارک "سبز" شروع نشده است ، اما ما برای پایداری ارزش قائل هستیم. مجموعه های Setout و Prelude ما از پارچه ها و روکش های پلی استر بازیافتی استفاده می کنند . Outbreaker مجموعه یک پوشش پلی استر بازیافت شده. ما قصد داریم به گسترش استفاده از پارچه های بازیافتی و سازگار با محیط زیست ادامه دهیم.

نتیجه

به طور سنتی ، از نایلون به دلیل احساس نرم و براق خود به عنوان جایگزین ابریشم استفاده می شد. پلی استر به دلیل خشن و سخت بودن یک لباس طبیعی در لباس بیرونی پیدا کرد. با گذشت زمان ، تفاوت بین نایلون و پلی استر کمتر شده است زیرا محققان پارچه های جدید تولید کرده اند.

نایلون از پلی استر بهتر نیست. پلی استر بهتر از نایلون نیست. آنها تفاوت های جزئی ، اما معناداری دارند که می تواند یکی را در شرایط با عملکرد بالا مانند قایق های بادبانی که در جام آمریکا (پلی استر) یا جوراب های فوق العاده نازک (نایلون) مسابقه می دهند ، بهتر از دیگری کند .

  • محمد رضایی
  • ۰
  • ۰

 

یکی از مدیران گارنر گفت: "پس از اتمام مخزن ذخیره 100 هزار متر مکعبی سقف شناور ما ، حل و فصل فونداسیون آن رخ داد. تغییر شکل و ناپایداری ساختار بالای مخزن منجر به خرابی مخزن نمی تواند الزامات را برآورده کند."

زمینه

مخزن ذخیره بزرگ

به عنوان مهمترین تجهیزات در مخزن ذخیره ، در سالهای اخیر ، با مقیاس نفت خام داخلی ، ذخایر نفت تصفیه شده همچنان در حال افزایش است ، فناوری طراحی و ساخت مخزن ذخیره نیز به سرعت در حال افزایش است. مقدار فولاد و سطح مخازن ذخیره بزرگ کمتر از مخازن ذخیره سازی با ظرفیت کوچک است ، که می تواند به طور موثر سرمایه گذاری و زمین ساختمانی را ذخیره کند. بنابراین ، مقیاس بزرگ روند کلی ساخت مخازن ذخیره سازی است.

با توجه به هزینه ساخت و هزینه های عملیاتی مخزن ذخیره ، بسیاری از پایگاههای بزرگ ذخیره نفتی که در حال حاضر در امتداد ساحل زندگی می کنند ، و بسیاری از آنها در خاک نرم احیاء شده اند. تفاوت و پیچیدگی شرایط زمین شناسی منطقه ای نیز مشکل حل و فصل ناهموار را ایجاد می کند.

آسیب اصلی حل و فصل ناهموار

هنگامی که میزان تسویه حساب ناهموار از حد استاندارد فراتر رود ، آسیب اصلی آن عبارت است از:

  • تغییر شکل هندسی بدنه مخزن باعث ایجاد شکاف بین مخازن می شود و منجر به غلظت بالای فضای نفت و گاز می شود.
  • با تأثیر تغییر شکل کف مخزن ، همراه با افزایش تنش ، ترک جوش صفحه پایین منجر به شکست شکننده در پایان می شود.

این مشکلات خطرات امنیتی بزرگ و مشکلات مدیریتی را برای تولید نفت به ارمغان آورده است. بنابراین ، یک نظارت جامع برای حل و فصل ناهموار و اصلاح و تنظیم به موقع به بخش مهمی از مدیریت مخازن ذخیره تبدیل کنید .

 

محصولات پیشنهادی:

مخزن آب زیرزمینی

نحوه تمیز کردن مخزن ذخیره آب پلاستیکی

 

 

طراحی انعطاف پذیر در خط لوله ورودی و خروجی مخزن ذخیره بزرگ

در طراحی مهندسی ، تا آنجا که ممکن است باید از اتصال انعطاف پذیر بین خط لوله و دیواره مخزن استفاده کرد و از اتصال سفت و سخت جلوگیری کرد. شیلنگ فلزی عمدتا از لوله راه راه ، آستین خالص و مفصل تشکیل شده است که عملکرد مقاومت در برابر ضربه ، خم شدن و جذب را دارد.

  • لوله راه راه بدنه اصلی شیلنگ فلزی است و نوعی پوسته نازک استوانه ای با موج عرضی است. تحت تأثیر کشش یا فشار محوری ، می توان آن را افزایش یا کوتاه کرد.
  • آستین خالص ، که مطابق پارامترهای خاص از سیم فولادی ضد زنگ یا نوار سیم پیچ ساخته شده است ، نقش تقویت کننده و محافظ را ایفا می کند. آستین توری قسمت اصلی فشار است که در لوله فشار نصب شده است.
  • اثر اتصالات در دو انتهای شیلنگ فلزی راه راه ، اتصال آستین خالص به لوله راه راه است. در عین حال ، اتصال نیز جزء متصل شده بین شیلنگ فلزی و سایر اتصالات یا تجهیزات لوله است.

طراحی انعطاف پذیر مخزن ذخیره سازی بزرگ

مخزن ذخیره TICO

پس از تعداد زیادی تجزیه و تحلیل داده ها ، TICO ضرورت طراحی انعطاف پذیر در خط لوله ورودی و خروجی را تأیید می کند. در عین حال ، ما عوامل دیگری مانند شدت استحکام لرزه ای ، طبقه بندی محل ، طرح فرآیند ، دمای کار ، محیط حمل و نقل ، شرایط آب و هوایی ، قطر لوله و حداکثر جابجایی را در نظر می گیریم. در نهایت ، نه تنها جابجایی جانبی اتصالات لوله انعطاف پذیر ، بلکه جابجایی محوری ایجاد شده را نیز برآورده می کند.

 

  • محمد رضایی
  • ۰
  • ۰

انتخاب نوع مناسب کارد و چنگال مهم است که آیا به دنبال ایجاد تأثیر مثبت بر مهمانان خود هستید یا سعی در ایجاد تغییر در محیط دارید.

 

کارد و چنگال یکبار مصرف در انواع مختلف مواد موجود است.

 

انتخاب کارد و چنگال برای تناسب بیشتر با کسب و کار شما بستگی به غذایی دارد که در حال ارائه آن هستید ، اهداف زیست محیطی و بودجه شما.

 

در اینجا مروری سریع بر انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف:

نوع مواد تراکم  دسترس  تحمل گرما  از حداقل تا گران ترین 

 

پلی پروپیلن

 

(پلاستیک شماره 5)

موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

 

یکبار مصرف 

 

قابل بازیافت **

تا 250 درجه فارنهایت*

 

$

 

 

 

 

 

 

$ $ $ $

 

پلی استایرن 

 

(پلاستیک شماره 6)

موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

 

یکبار مصرف 

 

قابل بازیافت **

تا 180 درجه فارنهایت*
مواد نشاسته گیاهی (PSM) متفاوت توسط تولید کننده یکبار مصرف  تا 200 درجه فارنهایت*
CPLA موجود در: 
وزن سبک وزن 
متوسط ​​وزن 
سنگین 

 

یکبار مصرف 

 

کمپوست ***

تا 185 درجه فارنهایت*
فیبر قالب گیری شده  متفاوت توسط تولید کننده

 

یکبار مصرف

 

کمپوست ***

تا 250 درجه فارنهایت*
بامبو  متفاوت توسط تولید کننده

 

یکبار مصرف 

 

کمپوست ***

تا 158 درجه فارنهایت*
چوب متفاوت توسط تولید کننده

 

یکبار مصرف 

 

کمپوست پذیر

تا 200 درجه فارنهایت*

*تحمل واقعی ممکن است بسته به سازنده و مواد متفاوت باشد.

** قبل از دفع هر محصولی ، با باربری تجاری خود تماس بگیرید تا تأیید شود که آنها این محصولات را در منطقه شما می پذیرند. گزینه های دفع برای هر کد رزین بسته به وضعیت و امکانات متفاوت است.

*** دارای مجوز کمپوست در تأسیسات تجاری.

 

بسته به نیازها ، خواسته ها و بودجه کسب و کار شما ، هر نوع مواد کارد و چنگال می تواند مزایا یا معایبی را برای تجارت شما ایجاد کند.

 

کارد و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی

 

رایج ترین نوع کارد و چنگال یکبار مصرف از پلاستیک ساخته شده است. کارد و چنگال پلاستیکی از پلی پروپیلن یا پلی استایرن ساخته می شود.

 

پلی پروپیلن

 

مزایای:

 

پلی پروپیلن ارزان ترین گزینه کارد و چنگال یکبار مصرف است .

 

پلی پروپیلن انعطاف پذیرترین گزینه کارد و چنگال پلاستیکی است. می تواند بیشترین پیچ خوردگی و خم شدن را قبل از شکستن تحمل کند.

 

پلی پروپیلن قبل از اعوجاج 250 ℉* گرما را تحمل می کند.

 

کارد و چنگال پلی پروپیلن در وزن سبک ، متوسط ​​و سنگین  و همچنین طول و اندازه های مختلف موجود است.

 

معایب:

 

پلی پروپیلن قابل بازیافت است ، اما پذیرش بر اساس وضعیت و امکانات متفاوت است . قبل از دور ریختن هرگونه محصول ، با باربری تجاری خود مشورت کنید تا تأیید کنید که آنها کارد و چنگال پلی پروپیلن را در منطقه شما می پذیرند. 

 

پلی پروپیلن قابل کمپوست نیست .

 

 

 

پلی استایرن

 

مزایای:

 

پلی استایرن دومین ارزان قیمت است .

پلی استایرن دارای تحمل حرارتی 180 ℉* قبل از اعوجاج است.

 

این در وزن سبک ، وزن متوسط ​​و وزن سنگین و همچنین طول و اندازه های مختلف ارائه می شود.

 

 

 

معایب:

چنگال شکسته

 

پلی استایرن سخت ترین گزینه کارد و چنگال پلاستیکی است و تحت فشار شدید راحت تر از پلی پروپیلن می شکند .

 

قابل بازیافت است ، اما پذیرش بر اساس ایالت و امکانات متفاوت است.   قبل از دور ریختن هر محصول ، با فروشنده تجاری خود تماس بگیرید تا تأیید کنید که آنها کارد و چنگال پلی استایرن را در منطقه شما می پذیرند.

 

پلی استایرن قابل کمپوست نیست .

 

مواد نشاسته گیاهی (PSM)

 

کارد و چنگال PSM به عنوان کارد و چنگال مواد نشاسته گیاهی نیز شناخته می شود. کارد و چنگال PSM از ترکیب پلاستیک مانند پلی پروپیلن و مواد نشاسته گیاهی مانند نشاسته ذرت و سیب زمینی ساخته می شود.

 

PSM در مقایسه با کارد و چنگال پلاستیکی پلی پروپیلن یا پلی استایرن گرانتر است اما می تواند در مقایسه با سایر گزینه های کارد و چنگال یکبار مصرف سازگار با محیط زیست صرفه جویی کند.

 

مزایای:

 

کارد و چنگال PSM معمولاً از 20 تا 30 درصد پلاستیک و 70 تا 80 درصد مواد گیاهی ساخته می شود. قطعه پلاستیکی به آن چگالی و استحکام می دهد که قبل از شکستن خم شود.

 

PSM تحمل حرارتی 200 ℉* قبل از اعوجاج را دارد.

 

 

 

معایب:

 

PSM در سال های اخیر محبوبیت خود را از دست داده است زیرا پیشرفت در سایر گزینه های کارد و چنگال در دسترس قرار گرفته است.

 

بر خلاف پلی پروپیلن یا پلی استایرن ، کارد و چنگال PSM از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا اندازه کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال PSM خواهد شد توسط اندازه و طول کالا تعیین می کند، و توسط تولید کننده متفاوت است.

 

کارد و چنگال PSM قابل کمپوست نیست زیرا 20 تا 30 درصد از مواد پلاستیکی ساخته شده است که تجزیه نمی شوند.  

 

کارد و چنگال PSM قابل بازیافت نیست .

 

 

 

کارد و چنگال یکبار مصرف دوستدار محیط زیست

 

کارد و چنگال هایی که می توانند در خانه یا در یک مرکز تجاری کمپوست شوند ، ردپای کوچکتری روی زمین خواهند گذاشت و سازگارتر با محیط زیست محسوب می شوند.

 

گزینه های بیشتر کارد و چنگال یکبار مصرف سازگار با محیط زیست عبارتند از: CPLA ( اسید کریستالیزه پلی لاکتیک) ، بامبو ، فیبر قالب دار و چوب.

 

اسید پلی لاکتیک متبلور (CPLA)

 

CPLA که بعنوان اسید پلی لاکتیک متبلور شناخته می شود گاهی PLA نیز نامیده می شود.

 

CPLA گرانتر از کارد و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف است اما ارزان ترین گزینه سازگار با محیط زیست است.

 

مزایای:

 

کارد و چنگال CPLA دارای گواهینامه کمپوست است و ظرف 60 تا 180 روز در تاسیسات تجاری کمپوست تولید می شود.

 

CPLA تحمل حرارتی 185 ℉* قبل از اعوجاج را دارد.

 

این در وزن سبک ، وزن متوسط ​​و وزن سنگین  و همچنین طول و اندازه های مختلف ارائه می شود.

 

محصولات پیشنهادی: 

انواع ظروف یکبار مصرف

 راهنمای انتخاب مخزن مایع

 

 

 

معایب:

 

 CPLA بسیار سفت و سخت است و تحت فشار شدید شکسته می شود .

 

 

 

بامبو

 

بامبو یک منبع سریع تجدیدپذیر است که آن را به گزینه ای عالی برای کارد و چنگال یکبار مصرف تبدیل می کند.

 

بامبو گرانتر از قاشق و چنگال پلاستیکی و CPLA است. قیمت بامبو مشابه الیاف قالب گیری شده است.

 

مزایای:

 

کارد و چنگال بامبو دارای قابلیت کمپوست شدن است .

 

این صاف و بسیار سبک وزن و .

 

بامبو تحمل حرارت 200 ℉* دارد .

 

اگر به دنبال نمایش تلاش های پایداری خود هستید ، کارد و چنگال بامبو می تواند برای مشتریان شما آشکار سازد که هنگام تصمیم گیری در مورد محصول ، چرخه عمر کامل محصول را در نظر می گیرید.

 

 

کارد و چنگال بامبو

 

معایب:

 

کارد و چنگال بامبو از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا اندازه کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال بامبو به اندازه و طول از محصول مشخص می شود، و توسط تولید کننده متفاوت است.

 

کارد و چنگال بامبو رنگ استاندارد ندارد. رنگ می تواند در هر قطعه متفاوت باشد.

 

 

 

فیبر قالب گیری شده

 

الیاف قالب گیری شده از ترکیبی از مقوا بازیافتی ، روزنامه ، نیشکر ، الیاف گندم و سایر مواد گیاهی طبیعی تهیه می شود.

 

الیاف قالب بندی شده از نظر قیمت مشابه بامبو هستند.

 

مزایای:

کارد و چنگال فیبر قالب دار

 

کارد و چنگال الیاف قالب دار دارای گواهینامه کمپوست است و ظرف 60 تا 180 روز در تأسیسات تجاری کمپوست تولید می شود.

 

فیبر قالب گیری شده دارای تحمل حرارتی 250 ℉* است .

 

الیاف قالب دار بهترین گزینه برای امکاناتی است که به یک کارد و چنگال ایمن (نه تیز) مانند زندان یا بیمارستان نیاز دارند.

 

 

 

معایب:

 

الیاف قالب دار دوام ترین گزینه کارد و چنگال است .

 

اگر کارد و چنگال الیاف قالب دار برای مدت طولانی در مایع بماند نرم می شود .

 

کارد و چنگال های الیاف قالب گیری شده از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخصی برای چگالی یا استحکام کارد و چنگال استفاده نمی کنند.

 

قدرت از کارد و چنگال فیبر تولیدات خواهد شد توسط اندازه و طول کالا تعیین می کند، و توسط تولید کننده متفاوت است.

 

مطالب مرتبط:  بسته بندی مواد غذایی با فیبر قالب دار با PFAS: آیا ایمن است؟ آیا قابل کمپوست است؟ 

 

چوب

 

کارد و چنگال چوبی را می توان از انواع مختلف چوب از جمله توس ، کاج ، بید یا صنوبر تهیه کرد.

 

چوب گران ترین گزینه است.

 

مزایای:

 

کارد و چنگال چوبی دارای گواهینامه کمپوست است و در هر محیط کمپوست کمپوست می کند.

 

کارد و چنگال چوبی را می توان بدون هیچ گونه مواد شیمیایی تولید کرد.

 

کارد و چنگال کارد چوبی 200 ℉* تحمل حرارت دارد .

 

اگر به دنبال نمایش تلاش های پایداری خود هستید ، کارد و چنگال چوبی می تواند برای مشتریان شما آشکار سازد که هنگام تصمیم گیری در مورد محصول ، چرخه عمر کامل محصول را در نظر می گیرید.

 

 

 

معایب:

 

کارد و چنگال چوبی متخلخل و جاذب است و باعث می شود باکتری ها و رطوبت غذا و مایعات را جذب کند.

 

اگر کارد و چنگال چوبی به درستی ساخته نشده باشد یا نقصی داشته باشد ، می تواند باعث ترک خوردگی و خرد شدن چوب شود که به طور بالقوه می تواند به مهمانان شما آسیب برساند. خم شدن یا پیچاندن کارد و چنگال های چوبی نیز می تواند منجر به ترک خوردگی و ترک خوردگی شود.

 

کارد و چنگال چوبی از وزن سبک ، متوسط ​​یا سنگین به عنوان شاخص چگالی یا استحکام کارد و چنگال استفاده نمی کند. قدرت از کارد و چنگال چوب خواهد شد با توجه به نوع چوب و ضخامت آن تعیین می شود.

 

  • محمد رضایی
  • ۰
  • ۰

ظروف یکبار مصرف یک محصول اساسی برای طیف گسترده ای از مشاغل است. این یک گزینه اقتصادی برای اطمینان از این است که میهمانان شما یک روش بهداشتی ایمن برای لذت بردن از غذای خود دارند و می توان آن را به راحتی در پایان وعده غذایی برای پاکسازی بی دردسر دور ریخت! با در نظر گرفتن تنوع گسترده ای از مواد ، وزنه ها و برنامه های خاص ، انتخاب ظروف یکبار مصرف مناسب برای تأسیسات شما رضایت و سودآوری مشتری را افزایش می دهد. انتخاب گسترده ما از کارد و چنگال و ظروف یکبار مصرف راه حل هایی برای هر کاربرد ارائه می دهد.

 

انواع مواد تخت یکبار مصرف

هنگام انتخاب نوع مناسب ظروف یکبار مصرف یکبار مصرف برای تجارت خود ، مواد مختلف زیادی در دسترس است. برخی از مواد به شما امکان ایجاد تغییر در محیط و سازگار با محیط زیست را می دهند ، در حالی که برخی دیگر تجربه کاربری قابل اعتمادی را برای مشتریان فراهم می کنند.

6 نوع محبوب مواد برای ظروف یکبار مصرف وجود دارد:

قاشق پلاستیکی سفید

 

پلاستیک

این سنتی ترین ماده ظروف تخت است و معمولاً از پلی پروپیلن یا پلی استایرن در فرآیندی معروف به پلیمریزاسیون ساخته می شود.

قاشق سفید ساخته شده از پلاستیک PLA

 

پلاستیک PLA

PLA پلاستیک که یک گزینه به روز شده در مورد گزینه کلاسیک است ، یک پلاستیک بیو پلاستیک است که از منابع مختلف تجدید پذیر از ریشه های مختلف گرفته تا نیشکر ساخته می شود.

قاشق سفید ساخته شده از نشاسته گیاه

 

نشاسته گیاهی بکارید

این ظروف مسطح که از یک پلاستیک زیستی نیز در نظر گرفته شده است ، از نشاسته گیاه تخمیر شده ساخته می شود که منبع تجدید پذیر محسوب می شود. بسیاری از تولیدکنندگان از نشاسته ذرت استفاده می کنند.

قاشق یکبار مصرف بامبو

 

بامبو

بامبو در حالی که از نظر فنی چمن است ، ماده ای محکم و بادوام است. همچنین با هیچ ماده شیمیایی و رنگهای خشن ساخته نشده است و ظاهری طبیعی دارد.

قاشق سفید ساخته شده از الیاف نیشکر

 

نیشکر / باگاس

این ماده محصول جانبی فرآوری نیشکر است. این از فیبر است که پس از خرد شدن ساقه ها و استخراج آب باقی می ماند.

 

محصولات پیشنهادی:

 راهنمای انتخاب مخزن مایع

ظروف نوشیدنی یکبار مصرف

قاشق چوبی یکبار مصرف

 

چوب

محصول فرعی درختان ، این ظروف مسطح نیز بدون رنگهای خشن و مواد شیمیایی ساخته می شوند. یکی از رایج ترین انواع مورد استفاده شامل چوب درخت توس است.

توجه به این نکته مهم است که برخی از این مواد هنگام استفاده در محیط های با گرمای زیاد به خوبی کار نخواهند کرد ، یا برخی دیگر برای وعده های غذایی سبک تر توصیه می شوند. در زیر مقایسه اساسی مزایای انتخاب مواد با سایرین آورده شده است:

مواد

سازگار با محیط زیست

استفاده از حرارت بالا

استفاده از کرایه سبک

استفاده سنگین

پلاستیک
 
 
 
 
پلاستیک PLA
 
 
 
 
نشاسته گیاهی بکارید
 
 
 
 
بامبو
 
 
 
 
نیشکر / باگاس
 
 
 
 
چوب
 
 
 
 

 

انتخاب وزن یکبار مصرف تخت

ظروف مسطح


هنگام مرور سایت ما ، ممکن است متوجه شوید که "چه تفاوتی بین ظروف پلاستیکی پلاستیکی با وزن متوسط و ظروف پلاستیکی با وزن سنگین وجود دارد ؟ و چگونه می توانم بدانم که کدام یک را می خواهم انتخاب کنم؟"

ظروف تخت با وزن متوسط ​​چگالی کمتری دارند و گزینه ای مقرون به صرفه است که برای خدمات روزمره بهتر عمل می کند. این برای کرایه سبک تر ، مانند سالادها و دسرها ایده آل است.

ظروف تخت سنگین دارای تراکم بیشتری هستند و باعث می شود احساس سنگینی بیشتری داشته باشید ، بنابراین حس کیفیت و ارزش بیشتری به مشتریان می دهید. این گزینه هزینه بر است ، اما برای غذاهای سخت و سنگین مانند گوشت یا پاستا ایده آل است.
 

 


اگر در تصمیم گیری در مورد مناسب ترین نوع برای مشاغل خود مشکل دارید ، توجه داشته باشید که می خواهید چه احساسی و جو را به مشتری خود منتقل کنید و انواع غذایی که از فهرست خود ارائه می دهید.

 

انتخاب نرم افزارهای سازگار با محیط زیست

چاقوی یکبار مصرف چوبی

در حالی که برخی از گزینه های نرم افزارهای تخت به عنوان سازگار با محیط زیست ذکر شده اند ، این به معنای واقعی چیست؟ بعضی از انواع قابل تجزیه بیولوژیکی هستند ، در حالی که بعضی دیگر فقط تجزیه می شوند. برخی از زبانهای مورد استفاده بسیار شبیه به هم هستند ، اما تفاوتهای بسیار خاصی دارند.

اگر می خواهید از یک محصول سبز استفاده کنید ، برای کمک به شما در هنگام جستجو به واژه نامه زیر مراجعه کنید:
 

انواع نرم افزارهای سازگار با محیط زیست:

زیست تخریب پذیر - محصولی در صورت تجزیه بیولوژیک در نظر گرفته می شود که به طور طبیعی توسط میکروارگانیسم ها ، مانند باکتری ها یا قارچ ها ، در طی یک دوره زمانی تجزیه شود. این نوع محصول معمولاً از منابع گیاهی یا حیوانی تهیه می شود.

کود - موارد کمپوست در نظر گرفته که آنها می توانند به عنوان کاغذ بدون آزاد سموم مضر تجزیه و پوسیدگی به آب، دی اکسید کربن، یا غنی از مواد مغذی، زیست توده قابل استفاده مجدد، با همان نرخ.

تجزیه - این محصولات مبتنی بر نفت و نمی تواند شکستن به طور طبیعی مانند اقلام زیست تخریب پذیر می باشد. بلکه محصولات قابل تجزیه از طریق واکنش های شیمیایی در محیط های بی هوازی تجزیه می شوند. تجزیه آنها منجر به ایجاد آب ، دی اکسید کربن ، زیست توده یا عناصر کمیاب می شود.

قابل بازیافت- این به معنای ساده این است که می توان پس از دور انداختن محصول ، مورد استفاده مجدد قرار داد و موردی جدید و متفاوت ساخت.

تجدید پذیر - اگر محصول از درخت ، گیاه یا ارگانیسم دیگری که قادر به بازسازی خود است ، تجدید شود. بنابراین تولید مواد تجدیدپذیر منابع تجدیدپذیر حاصل از آنها را از بین نخواهد برد. اینها همچنین زیست تخریب پذیر هستند.

 

انتخاب ظروف یکبار مصرف ویژه

گاهی اوقات اگر سفارش سرویس ظروف متوسط ​​به صورت جداگانه و قطعه قطعه ای داشته باشید ، ممکن است کارساز نباشد ، درصورتی که سرویس غذای شما دارای خدمات پررونق و سریع باشد. یا ممکن است کسب و کار شما به دنبال نوع خاصی از ظروف یا پهن کن سرویس دهنده باشد.

ظروف پلاستیکی سفارشی بسته بندی شده جداگانه

نرم افزارهای تخت به صورت جداگانه بسته بندی شده

برای رستوران های دارای تجارت خارج از منزل ، این یک گزینه ایده آل است. ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده:

  • منظم و با هم بودن ظروف را تضمین می کند
  • بهداشت را ارتقا می دهد 
  • ظروف را در حین نگهداری تمیز نگه می دارد
  • شما را قادر می سازد بدون آلوده کردن ، چنگ بزنید
     

چاقوی نان پلاستیکی سیاه

خدمت ظروف ، چاقوهای نان ، و پخش کننده ها

اگر مشغول تهیه غذا هستید ، تهیه ظروف یکبار مصرف برای استفاده می تواند کمک بزرگی باشد. از قاشق و چنگال های بزرگتر سرو گرفته تا انبر و ملاقه ، برای هر ظرف چیزی در نظر گرفته شده است. ما حتی چاقوهای نان پلاستیکی و ساندویچ پخش می کنیم. هر ظروف:

  • پاکسازی آسان را ترویج می دهد
  • امکان جایگزینی و جوراب زنانه آسان را فراهم می کند
  • با قیمت کارآمد ارائه می شود
  • برای پذیرایی ، بوفه و ضیافت بسیار عالی عمل می کند

چنگال پلاستیکی کوچک و شفافی که توت سیاه را در دست دارد

ظروف پلاستیکی ظریف پلاستیکی

"چقدر ناز!" این ممکن است پاسخ اولیه مهمانان شما به انتخاب ظروف پلاستیکی ظریف پلاستیکی باشد. با این حال راحتی و موارد دیگر را ارائه می دهد. یک ظروف پلاستیکی کوچک:

  • به شما کمک می کند تا نمونه هایی از ظروف امضا را ارائه دهید
  • روشی برای خوردن پیش غذا یا غذاهای مخصوص اسب ارائه می دهد
  • این امکان را به شما می دهد تا در مجالس پذیرایی یا مهمانی ها از بخش های سبک پذیرایی کنید
  • مهمانان را قادر می سازد تا مواد افزودنی یا سایر مواد افزودنی را برای خود سرو کنند
     
  • محمد رضایی