کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وظیفه اصلی مخزنی که در ملک خود نصب کرده اید ذخیره آب تمیز فرآوری شده در تصفیه خانه های آب است تا زمانی که آماده استفاده از آنها شوید. به طور کلی دو نوع مخزن وجود دارد - مخازن ذخیره سازی تحت فشار و مخازن اتمسفر. در حالی که اولی آب را بر حسب تقاضا آزاد می کند، برای پمپ دوم برای تامین فشار به پمپ تقویت کننده نیاز دارید. از یک تولید کننده معتبر مخازن در کنیا دیدن کنید و می توانید از بین طیف گسترده ای از مخازن در طرح ها، اندازه ها و مشخصات مختلف انتخاب کنید. می توانید یکی را در ملک تجاری، باقی مانده یا صنعتی خود نصب کنید. امروزه آنها به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از سیستم های آب خانگی تبدیل شده اند.

تانک های زیرزمینی کنیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی:

مخازن آب فولادی چقدر عمر می کنند؟

تفاوت بین آب چاه و آب باران چیست؟

 

 

مخزن ذخیره آب چیست؟

 

وظیفه اصلی مخزن نصب شده در ملک شما ذخیره آب تمیز است که می توانید بعداً از آن استفاده کنید. هر بار که شیر آشپزخانه را باز می کنید می توانید به راحتی به آب تمیز دسترسی داشته باشید. آب از مخزن به شیر شما منتقل می شود. زمان زیادی طول می کشد تا سیستم های اسمز معکوس کار کنند زیرا هر بار یک قطره را تصفیه می کند. اگر می خواهید هر زمان که به آب نیاز داشتید دسترسی داشته باشید، به جای اینکه برای مدت طولانی منتظر بمانید تا لیوان خود را پر کنید، یک مخزن ذخیره اسمز معکوس نصب کنید. مخازن با فشار خوب به شما این امکان را می‌دهند که هر بار که توالت را می‌شویید، فوراً به آب تحت فشار دسترسی داشته باشید.

تانک مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

مخازن ذخیره‌سازی آب در اندازه‌ها، شکل‌ها و پیکربندی‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یکی را متناسب با نیازهای ذخیره‌سازی آب خود انتخاب کنید. مردم به جای نگرانی در مورد قیمت مخزن آب در کنیا، بیشتر نگران نوع مخزنی هستند که باید انتخاب کنند. تا آنجا که به اندازه مربوط می شود، اگر نیازهای مصرف آب خانواده خود را در نظر بگیرید، می توانید یک مخزن با ظرفیت ذخیره آب مناسب انتخاب کنید. از آنجایی که می توانید از بین مخازن زیادی انتخاب کنید، آنها به طور گسترده در صنعت تصفیه آب استفاده می شوند. برخی از مخازن حتی مجهز به بازدارنده های UV هستند که ورود نور خورشید به مخزن را محدود کرده و از رشد باکتری ها و جلبک ها در مخزن جلوگیری می کند.

 

  • محمد رضایی
  • ۰
  • ۰

ظروف پلاستیکی دعوت به همه تجارت های پذیرایی است. از رستوران های فست فود گرفته تا پذیرایی های بزرگ و فروش دور از دسترس ، انواع ظروف یکبار مصرف ما تمام نیازهای شما را برآورده می کند. ما راه حل های اکولوژیکی ارائه می دهیم تا بتوانید یک رویکرد مسئول سازگار با محیط زیست را در پیش بگیرید. سفره یکبار مصرف, بشقاب ها ، کارد و چنگال ها ، فنجان ها و همه ظروف ما را در مواد و رنگ های مختلف کشف کنید تا انتظارات شما را از هر نظر برآورده کنیم.

گزینه های مختلف برای محیط زیست کدامند؟

پلاستیک یکبار مصرف ، ماده ای سمی است که استفاده آن از چند سال قبل محکوم شده است. به همین دلیل است که اکنون فروش آن ممنوع شده است. پلاستیک عامل اصلی تخریب اکوسیستم است و قسمت عمده ای از زباله های مضر ریخته شده به جنگل ها و اقیانوس ها را تشکیل می دهد. این تهدیدی برای موجودات زنده است ، به ویژه به دلیل اینکه تجزیه نمی شود.

برای رفع نگرانی متخصصان صنعت غذا ، در حال حاضر مجموعه ای از ظروف یکبار مصرف نسل جدید را ارائه می دهیم . از پلاستیک ، تفاله ، نخل یا چوب ساخته شده و شامل طیف گسترده ای از محصولات قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت با قیمت تخفیف است . اگر می خواهید از تمام مزایای عملی ظروف پلاستیکی بهره مند شوید و کیفیت محصولات غذایی خود را حفظ کنید ، اقلام ما از هر نظر شما را راضی خواهد کرد.

 

سینی های وعده غذایی خود را با بشقاب پلاستیکی قابل استفاده مجدد و کارد و چنگال سازگار با محیط زیست به شرکت ها ارائه دهید . هیچ چیز مانند خوردن یک ناهار خوب با احترام کامل به محیط زیست وجود ندارد. این همچنین راهی برای افزایش تصویر برند شما است. بنابراین انتخاب سبز شدن یک مزیت بزرگ است.

 

ظروف پلاستیکی چه مزایایی دارد؟

وقتی صحبت از ظروف پلاستیکی می شویم ، بلافاصله این تصویر از بشقاب های پلاستیکی شفاف یا صفحات پلاستیکی سفید بی کیفیت داریم که دهه ها برای پیک نیک و اجتماعات خانوادگی استفاده می شده است. اما مطمئن باشید ظروف یکبار مصرفی که ارائه می دهیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند . آنها در اشکال و رنگهای متنوعی ارائه می شوند تا تمام نیازهای شما را برآورده کنند.

 

در واقع ، بشقاب های یکبار مصرف و کارد و چنگال یکبار مصرف ما جایگاه عالی خود را در هر هنر سفره پیدا می کنند. دکوراسیون شما با مجموعه ای از لیوان ها و فلوت های شامپاین تکمیل می شود و مهمانان شما را متحیر می کند. صفحات مربع ، گرد یا بیضی شکل ، هر نوع سلیقه و بودجه ای دارد.

 

برای محدود کردن زباله ، ما همچنین ظروف پلاستیکی صلب قابل استفاده مجدد را در اختیار شما قرار می دهیم . این محلول میزان زباله های مضر را کاهش می دهد. از آنجا که یکبار مصرف دشمن اصلی محیط زیست است ، محصولی که می تواند چندین بار شسته و دوباره استفاده شود کاملاً منطبق بر رویکرد اکولوژیکی است. علاوه بر این ، با توجه به اینکه بسیار مقاوم است ، ظروف شکسته نمی شوند. بنابراین ، دیگر با اجاره ظروف چینی نگران بازپرداخت قطعات از دست رفته نخواهید بود. از این به بعد ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سفره های پلاستیکی ما را برای روز تولد یا عروسی خود سفارش دهید.

 

سرانجام ، گزینه شخصی سازی وجود دارد . بدانید که می توانید فنجان ها و لیوان های پلاستیکی خود را کاملاً به رسانه های تبلیغاتی تبدیل کنید. با شخصی سازی تصویر شما ، برند شما را تقویت کرده و نفوذ شما را گسترش می دهند. شما در واقع فضای تبلیغاتی زیادی برای تبلیغ محصولات غذایی خود خواهید داشت.

 

یک راه حل فزاینده زیست محیطی

ما علاوه بر ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، راه حل های سازگار با محیط زیست دیگری نیز ارائه می دهیم.

 

انتخاب ما از ظروف ساخته شده از مواد طبیعی را کشف کنید:

 

ظروف بامبو

بامبو ماده ای طبیعی است که به سرعت رشد می کند و بی وقفه احیا می شود. بنابراین در معرض خطر انقراض نیست. علاوه بر این ، زیست تخریب پذیر و قابل کمپوست است . این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای طراحی صفحات تبدیل می کند. ظروف بامبو یکی از اصلی ترین گزینه ها برای ظروف سازگار با محیط زیست است. هم یکبار مصرف است و هم قابل استفاده مجدد. علاوه بر این ، ظریف است و میزهای پذیرایی شما را کاملاً ارتقا می بخشد. حتی می توانید گاهی در خانه از آن استفاده کنید.

 

ظروف چوبی

درست مانند بامبو ، چوب نیز ماده ای طبیعی است که تمام مزایای یک ظروف مقاوم و طراحی را با هم ترکیب می کند . ظروف چوبی اگرچه یکبار مصرف هستند ، قبل از رفتن به بازیافت می توانند چند بار مورد استفاده قرار گیرند. در واقع ، این ماده نجیب بی نهایت قابل بازیافت است ، که اثرات زیست محیطی را محدود می کند . ما اقلام چوبی متنوعی را برای رستوران داران ارائه می دهیم: "ورنی" ، فنجان ، کاسه ، لیوان ، کاسه سالاد؟

 

ظروف پلاستیکی ارگانیک

بیو پلاستیک ماده ای است که از گیاهان ساخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، نسبت به پلاستیک یکبار مصرف قابل تجزیه و آسیب پذیری کمتری است. بنابراین این مزایای پلاستیک و مزایای طراحی محیط زیست است.

 

نیشکر

مواد کاملاً قابل تراکم شامل نیشکر یا تفاله الیاف نی است. می توان از آن در کارد و چنگال و همچنین در بسته بندی مواد غذایی رستوران های فست فود استفاده کرد. این ماده عمدتا در ساخت جعبه های برگر و سینی مواد غذایی استفاده می شود.

 

ظروف قابل شستشو

وقتی زباله صفر با یکبار مصرف ترکیب شود ، نتیجه آن ظروف قابل کود پذیری و در بعضی موارد ، حتی خوراکی است. در پایان غذا ، می توانید ظروف خود را مصرف کنید ، بنابراین چیزی را هدر ندهید. اعتراف کنید این یک ایده وسوسه انگیز است! ظروف قابل کمپوست از همان مواد آلی مانند چوب و بامبو ساخته می شوند ، اما به عنوان مثال مدل هایی از چغندر نیز وجود دارد.

 

ظروف درخت نخل

از برگهای مرده درخت خرما برای طراحی ظروفی استفاده می شود که به همان اندازه مقاوم در برابر ظروف ساخته شده از چوب است . طیف گسترده ای از محصولات را در این مواد خواهید یافت مانند بشقاب ، لیوان و کارد و چنگال. ظروف پالموود نیز با ظرافت و سبک منحصر به فرد خود متمایز هستند. این برای استفاده در رستوران های فست فود یا سرو انواع گلها مناسب است.

 

  • محمد رضایی