کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

کیوی پلاست

محصولات پلاستیکی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فروش عمده انواع سینی کوچک یکبار مصرف کریستالی در مدل های متفاوت گرد، مربعی و مستطیلی از طریق این شرکت به صورت مستقیم به بازار های داخلی و صادراتی عرضه می شود. ظروف یکبار مصرف کریستالی یکی از شیک ترین محصولات تولید شده در ایران محسوب می شوند.

انواع سینی کریستالی یکبار مصرف

سینی کوچک یکبار مصرف

سینی های یکبار مصرف یکی از محصولات تولید شده در حوزه ظروف یکبار مصرف لوکس هستند که به واسطه قیمت ها و طرح های مناسبی که دارد در حجم های عمده خریداری می شود.

سینی های کریستالی در مدل های مختلف مانند گرد، مربعی و مستطیلی و سایر مدل های فانتزی در ایران موجود هستند و خریدارهایی که در این زمینه قصد خرید دارند می توانند از شرکت های عرضه کننده این محصولات بهره ببرند.

خوشبختانه یکی از بزرگ ترین کشور هایی که این محصولات را تولید و وارد بازار می کند ابران است و از این نظر می توان گفت که این محصولات نیاز چندانی به واردات ندارند.

حتی در بحث خرید و فروش های تجاری می توان بیان نمود که نه تنها واردات در این حوزه بسیار کم است، بلکه شاهد صادرات برخی از مدل های ظروف یکبار مصرف از ایران به سایر کشور ها نیز هستیم.

این شرکت عرضه کننده سینی های کریستال در سایزبندی های کوچک و بزرگ در بازار های داخلی و صادراتی در حجم های عمده است.

 

مطالب پیشنهادی :

پلاستیک در زندگی روزمره

بهترین ظروف یکبار مصرف برای غذای گرم

 

سینی کوچک یکبار مصرف

سینی کوچک یکبار مصرف

سینی های یکبار مصرف در سایزبندی های مختلفی وارد بازار می شوند. برخی از این مدل ها دارای سایز های کوچک تر و برخی دیگر دارای سایزهای بزرگ تری هستند.

تنوع در مدل و سایزبندی این امکان را برای مصرف کننده ها و خریدارها فراهم می سازد که در صورت نیاز به یک محصول با ویژگی های خص بتوانند راحت تر به انتخاب بپردازند.

خرید و فروش سینی های کریستالی یکبار مصرف در ایران با قیمت های مختلفی انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل تاثیر گذار بر قیمت محصولات مدل، مواد اولیه، سایزبندی و برند عرضه کننده است.

کاربرد سینی های کریستالی در بازار

سینی های کریستالی تولید شده در ایران می توانند در مکان های مختلفی کاربرد داشته باشند. یکی از مهم ترین کاربردهایی که این محصولات دارند در قنادی ها است.

از طرفی برخی از تولید کننده های شیرینی خانگی و حتی کارگاه های شیرینی پزی بزرگ نیز از مصرف کننده های اصلی این محصولات در بازار ایران محسوب می شوند.

این تولید کننده ها با توجه به محصول خود ظرف مورد نظر را انتخاب و محصول تولیدی خود را در آن بسته بندی می کنند.

 

 

منبع : www.plastchi.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی